avatar Ten blog rowerowy prowadzi Krystian z miasteczka Syców. Mam przejechane 20326.64 kilometrów w tym 1506.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.27 km/h i nie mam czym się chwalić :)

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl
Pogoda Syców
© mojapogoda.com

Wykres roczny blog rowerowy kaeres123.bikestats.pl
Image and video hosting by TinyPic
Podjazdy:110 m

Powrót z Wrocławia

Niedziela, 27 marca 2011 · dodano: 27.03.2011 | Komentarze 1

No i dobre się skończyło :) Weekend z Aśką dobiegł końca i trzeba było wrócić do domu. Ogólnie troszkę późno się zebraliśmy i wyjechaliśmy na miasto po 13 by zakupić aparat dla mnie (w czwartek będę go miał). Po małych zakupach i krótkim przygotowaniu była już godzina 17 według nowego czasu, więc wiadome było, że zastanie mnie ciemność. Bardzo fajnie się jechało, prowiantu miałem sporo, więc nie mogłem narzekać. To raz się zatrzymałem by zjeść batonika i banana, to później by dolać płynów i zjeść bułkę. W połowie drogi zrobiło się ciemno i musiałem jechać z włączonymi lampkami i być szczególnie czujny na jezdni. Kamizelkę odblaskową miałem już założoną po wyjeździe z Wrocławia. Nowej tylnej lampki jeszcze nie zakupiłem, muszę to zrobić bo obecna lichutko świeci. Mimo wszystko średnia prędkość całkiem całkiem, licząc "powolną" jazdę po ciemku. Weekend zaliczam do szczególnie udanych :)