avatar Ten blog rowerowy prowadzi Krystian z miasteczka Syców. Mam przejechane 20326.64 kilometrów w tym 1506.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.27 km/h i nie mam czym się chwalić :)

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl
Pogoda Syców
© mojapogoda.com

Wykres roczny blog rowerowy kaeres123.bikestats.pl
Image and video hosting by TinyPic

No i wyglebiłem...

Czwartek, 30 czerwca 2011 · dodano: 30.06.2011 | Komentarze 2

Paczka pocztowa doszła po 1 dniu (POWTARZAM - PO 1 DNIU) i to w stanie nienaruszonym. Zdziwiłem się i z bananem na ryjcu podpisałem druczek wręczany przed Listonosza (ten to codziennie musi zaginać na 4 piętro do mnie).
Pokombinowałem, poprzymierzałem, przykręciłem co trzeba i udałem się do garażu na wypróbowanie. Mały problem miałem z lewym pedałem, nie chciał się odkręcić, ale jak się później okazało, kręciłem w złą stronę :D Następnie pojechałem na Nowy Dwór do rowerowego i dostałem piękny Giantowski karton i to za darmo :D

Szukając po całym mieście konkurencyjnej ceny za folię bąbelkową nie znalazłem nic. Wyjeżdżając z hurtowni ruch, mając około 4 km/h przed oczy wyjechała mi stara babcia, no i oczywiście zahamowałem, lecz nogi już nie dałem rady wyciągnąć, jeszcze nie mogę się przyzwyczaić. Siłę wypięcia mam na najmniejszym poziomie. No, ale cóż, nie mogłem być jedynym bez gleby, a tak bardzo chciałem. Wcześniej udało mi się jej uniknąć, wypiąłem jedną nogę, druga została i było OK, lecz po chwili zachwiało mnie i ledwo ledwo złapałem równowagę, widziałem już się przytulającego chodnik. Ogólnie fajnie się jeździ, przyspieszenie o wiele lepsze, kontrola podczas jazdy również, lecz zdarzają się niechciane sytuacje, tym bardziej w mieście i gleba jest nieunikniona. Ewentualnie mam jeszcze nakładki na SPDki i muszę z nich czasem korzystać.

Oto moja zdobycz:

Pedał Shimano PD-M540 © kRs123

Buty Shimano SH-M123 © kRs123

Nakładki SPD Shimano SM-PD22 © kRs123
Kategoria 1) 0-25 km, samotnie

kaeres123
| 21:32 czwartek, 30 czerwca 2011 | linkuj No, ale jazda po mieście i co rusz jakieś wypięcie nie jest zbytnio bezpieczne :D Akurat babka musiała przejeżdżać w taki sposób. Ogólnie to daje rade bez problemu, nawet poczułem się pewnie zatrzymując się na światłach i bez problemu wypinając się :) Póki co to trzeba się wypinać chwilę przed celem.
tlenek
| 21:25 czwartek, 30 czerwca 2011 | linkuj butki mam te same tylko białe, a pedały 520, i nie wyglebiłem z początku ani razu, tylko po miesiącu jak mi błotem zapchało bloki i nie działało wypinanie. Ale spd to fajna rzecz

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa erwow