avatar Ten blog rowerowy prowadzi Krystian z miasteczka Syców. Mam przejechane 20326.64 kilometrów w tym 1506.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.27 km/h i nie mam czym się chwalić :)

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl
Pogoda Syców
© mojapogoda.com

Wykres roczny blog rowerowy kaeres123.bikestats.pl
Image and video hosting by TinyPic
Rower:

Serwis kółek

Sobota, 19 listopada 2011 · dodano: 20.11.2011 | Komentarze 3

Nadeszła chwila, podczas której piasta zostanie rozłożona na części pierwsze :)
Przedniej nie rozbierałem, dlaczego ? Brakowało mi jednego klucz #17, a do garażu miałem 4 piętra w dół i 200 metrów na północny zachód. Jako, że przednie działa to nic nie robiłem :)

Trochę namęczyłem się z tylną piastą. Rozkręciłem wszystko, poukładałem w odpowiedniej kolejności by później pamiętać jak złożyć. No i właśnie na tym etapie na długi czas stanąłem w miejscu. Nie wiedziałem co zrobić z jedną podkładką, gdzieś ją tam włożyłem i mam nadzieje, że jest poprawnie :)
Poza tym bardzo dobry efekt dał CIF, wybielił mi ładnie napisy :)

Karimatka pod kolanka i wierny towarzysz... © kRs123

Łożyska... © kRs123

Podczas pracy... © kRs123

I efekt końcowy :) © kRs123

A teraz czas na ORLYKA. Eloszka :)
Kategoria 1) 0-25 km, samotnie

kaeres123
| 18:37 wtorek, 22 listopada 2011 | linkuj Moja sama poleciła mi czym to umyć :D Problem jednak tkwi w złożeniu tej piasty, budowa przedniej jest banalna, zero nakładek i innych badziewi, z tylną jest większy problem, no i ja go mam, mam luzy, może to brak bardzo płaskich kluczy, żeby porządnie skontrować nakrętki, może wina leży w czymś innym, jedna część mi wejść nie chciała, to włożyłem ją po mojemu... :) Muszę zaczerpnąć porady jakiegoś specjalisty :)
causeilovemybike
| 19:12 poniedziałek, 21 listopada 2011 | linkuj Lśni, lśni. Mnie moja mama chyba by zamordowała za coś takiego:) Dlatego rower w domu czyszczę po kryjomu:) I nawet rym mi się tu zaszył:)
grigor86
| 18:30 niedziela, 20 listopada 2011 | linkuj Kotek jak zwykle ciekawski :-)
Ale się wszystko ładnie lśni - jak psu jajca!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ytuma