avatar Ten blog rowerowy prowadzi Krystian z miasteczka Syców. Mam przejechane 20326.64 kilometrów w tym 1506.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.27 km/h i nie mam czym się chwalić :)

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl
Pogoda Syców
© mojapogoda.com

Wykres roczny blog rowerowy kaeres123.bikestats.pl
Image and video hosting by TinyPic
Temperatura:-12.0
Podjazdy: 15 m

Po Kiełbasę xD

Czwartek, 9 lutego 2012 · dodano: 09.02.2012 | Komentarze 2

Dzisiaj miała miejsce pierwsza wycieczka tegoroczna z Kiełbą, moim przyszłym partnerem, bratem i kompanem :D To z nim będę robił pewnie największą ilość kilometrów w tym roku :) Wycieczka full spontan, piszemy sobie na pewnym portalu społecznościowym i nagle piszę: "Kiełba, idziemy na rower, zaraz będę u Ciebie". Ten już podjarany szybko się ubrał i tak oto wybraliśmy się na przejażdżkę po ośnieżonych sycowskich ścieżkach. Jechało się miło, tylko trochę zimno w dłonie, lecz wytrzymałem, bo jakby inaczej :) Trasa opracowywana podczas jazdy. Przejechaliśmy się też po lodzie, Tomek nie był taki pewny jak ja, ponieważ jeszcze tego nie robił w tym roku, ja już doświadczony w tych sprawach :D

A to mapka z dzisiejszej jazdy: