avatar Ten blog rowerowy prowadzi Krystian z miasteczka Syców. Mam przejechane 20326.64 kilometrów w tym 1506.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.27 km/h i nie mam czym się chwalić :)

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl
Pogoda Syców
© mojapogoda.com

Wykres roczny blog rowerowy kaeres123.bikestats.pl
Image and video hosting by TinyPic
Podjazdy:250 m

Z Ufem i Kiełbą kilka km :)

Sobota, 5 maja 2012 · dodano: 05.05.2012 | Komentarze 6

Mieliśmy jechać około godziny 13, lecz Ufo nie domagał po ciężkiej nocy pod łazienką (lepiej nie wnikać), Kiełba też miał granie i był w kiepskim stanie, więc zebraliśmy się dopiero około 16 z Sycowa. Do Międzyborza pociągnęliśmy ze średnia około 31 km/h (spadła przez miasto oraz górkę w lesie, na której zwolniliśmy by pogadać). Na miejscu czekał na nas już Ufo, podjechaliśmy na małe zakupy poidła i na stadion.

Kiełba i Ufo przy Lewiatanie. © kRs123

A ze Świętego Marka taki widok. © kRs123

Brakowało lustra, kiedyś sobie kupię :) © kRs123

No i tutaj kiepska jakość, ale księżyc duży. © kRs123

kielbasa | 23:52 wtorek, 15 maja 2012 | linkuj Ano,na kompanije nie ma co narzekac :)
Musze sobie tu chyba konto zalozyc ;)
kaeres123
| 17:57 niedziela, 6 maja 2012 | linkuj A jedź i z ciekawości zapytaj :D Teraz w tym kraju wszystko jest możliwe :P Jesteśmy już praktycznie za Rumunami i dziwnym krajem jakim są Węgry :D
Kenhill
| 11:20 niedziela, 6 maja 2012 | linkuj Jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze :D Leśniczy dostanie w łapie i pozwoli wyciąć wszystko... kiedyś się do niego przejadę i spytam, czy by nam pozwolił zrobić kilka ścieżek w lesie :D
kaeres123
| 11:01 niedziela, 6 maja 2012 | linkuj Dziwne, posadzić drzewa by je później wycinać ? Bez sensu.
Kenhill
| 07:37 niedziela, 6 maja 2012 | linkuj U mnie w okolicznych lasach też karczują co się da i to niekoniecznie pod jakaś inwestycje, wycinają młode drzewa, które jeszcze 20/30 cm średnicy nie mają.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa trzad