avatar Ten blog rowerowy prowadzi Krystian z miasteczka Syców. Mam przejechane 20326.64 kilometrów w tym 1506.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.27 km/h i nie mam czym się chwalić :)

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl
Pogoda Syców
© mojapogoda.com

Wykres roczny blog rowerowy kaeres123.bikestats.pl
Image and video hosting by TinyPic
Podjazdy: 30 m

Robimy się medialni ! :D Zapraszam !

Piątek, 18 maja 2012 · dodano: 18.05.2012 | Komentarze 3

Dzisiaj wraz z Ufem dowieźliśmy pani Beacie z redakcji Gazety Sycowskiej kilka zdjęć z naszych poprzednich wypraw. Następnie z wydrukowanym już folderem zaczęliśmy odwiedzać różnych potencjalnych sponsorów. Od jednych dostaliśmy namiary, inni powiedzieli, że szef zjawi się jutro, jeszcze inni zatrzymali nasz folder w celu mam nadzieje, pokazania go szefostwu. Także dzisiaj się trochę ruszyło w temacie naszej wyprawy z Barcelony do Sycowa. Dziś również miał odbyć się wywiad z osobą z Panoramy Oleśnickiej, niestety po raz kolejny się nie udało. Przeniesione na jutro rano, tym razem już dostaliśmy zapewnienie, inaczej naprawdę wygląd tej osoby w naszych oczach ucierpi znacznie. Co do sponsorów, póki co dostaliśmy (jest w drodze) pakiet smarów na suche i mokre warunki (odpowiednio 4 i 2) po 50 ml. Wszystko wartości 100 zł. Bardzo się z tego cieszymy, jak będziemy mieli to w rękach to można będzie wszystko ujrzeć na naszej stronie na facebooku: Barcelona - Syców 2012 Zapraszam do lajkowania, tam wstawiać będziemy każde info o sponsorach oraz robić relacje z każdego dnia w miarę możliwości. Kibiców Realu Madryt również zachęcam do naciśnięcia "Lubię to". Pozdrawiam !

Zapraszam również do odwiedzenia: wydarzenie Katalonia - Syców 2012.