avatar Ten blog rowerowy prowadzi Krystian z miasteczka Syców. Mam przejechane 20326.64 kilometrów w tym 1506.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.27 km/h i nie mam czym się chwalić :)

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl
Pogoda Syców
© mojapogoda.com

Wykres roczny blog rowerowy kaeres123.bikestats.pl
Image and video hosting by TinyPic
Podjazdy:100 m

Trip relaksacyjny !

Czwartek, 24 maja 2012 · dodano: 24.05.2012 | Komentarze 2

Rano pogrzeb. Następnie małe stresy, problemy z rowerem, lampką oraz wszystkimi moimi śrubkami od roweru, które zostawiłem w swojej szafeczce, oczywiście komuś nie pasowało i je zwędził... Ciekawe jak ja teraz bagażnik zamontuje, czas kupić chyba nowy adapter do bagażnika crosso, ten też zniknął. Wszystko sprawka kochanego "braciszka"... sprzątać mu się zachciało moje szafki w garażu i robić na złość...

Wycieczka do Szczodrowa, Poniatowic, Osada Leśna, Dziadów Most, Lipka, Radzowice, Dziadowa Kłoda, Syców.

Między Lipką a Radzowicami ujrzałem dziwne zwierzęta, czyżby w Polsce żyły gnu ? Bo spotkałem 3 bydlęta, wielkości praktycznie krowy, o wiele zwinniejsze od nich, a sarenki stały niedaleko i były około 3 razy mniejsze :) Początkowo myślałem, że są z tektury, stały nieruchomo, lecz wystraszyły się wypięcia butów z SPD i uciekły, zatrzymały się, popatrzyły i przebiegły mi drogę 5 metrów przede mną. Kilkaset metrów dalej mała sarenka przebiegła mi drogę niespodziewanie. Jeszcze kawałek dalej na polu obok mnie ganiały się dwie wesołe sarny. A dookoła dziesiątki innych, jakiś taki zwierzęcy dzień :)