avatar Ten blog rowerowy prowadzi Krystian z miasteczka Syców. Mam przejechane 20326.64 kilometrów w tym 1506.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.27 km/h i nie mam czym się chwalić :)

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl
Pogoda Syców
© mojapogoda.com

Wykres roczny blog rowerowy kaeres123.bikestats.pl
Image and video hosting by TinyPic
Podjazdy:150 m

Niedzielna setka !

Niedziela, 27 maja 2012 · dodano: 28.05.2012 | Komentarze 2

Pojechałem do Cieśli przed Oleśnicą, skąd zjechałem na Wyszogród, Smolną, Bystre. Dalej przez Ocę do Poniatowic, skąd do Drołtowic i na Syców. Szybki trip, dokręcałem na obwodnicy Sycowa, która zaczęła już profesjonalnie wyglądać, są lampy, barierki, malują pasy. Kultura.

Wyszogród, stawy hodowlane. © kRs123

Zachód słońca. © kRs123

Zachód słońca 2. © kRs123

Klasztor w Oleśnicy się buduje... © kRs123

Szczekał, dał się pogłaskać :) © kRs123

Szczekały, nie pamiętały, uspokoiły się, nie dały się dotknąć. © kRs123

W Radzynie gonił mnie biały pies, wredna sucz z niego, haczył ogonem o przednie koło, wbiegał pod nie, od lewej do prawej, w końcu się zdenerwowałem, bo pies był wredny to udało mi się go raz kopnąć w pysk. Gonił mnie długo, po ciosie tylko usłyszałem skomlenie. Byłby normalny to bym się zatrzymał, nie był, pożałował. Teraz może się nauczy...