avatar Ten blog rowerowy prowadzi Krystian z miasteczka Syców. Mam przejechane 20326.64 kilometrów w tym 1506.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.27 km/h i nie mam czym się chwalić :)

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl
Pogoda Syców
© mojapogoda.com

Wykres roczny blog rowerowy kaeres123.bikestats.pl
Image and video hosting by TinyPic
Podjazdy:150 m

Do Kępna po ćmoku

Czwartek, 31 maja 2012 · dodano: 01.06.2012 | Komentarze 6

Rano rehabilitacja, potem na kilka godzin do pracy, a wieczorem do Kępna dokręcać do 1000 km w maju. Nowa lampka Mactronic Walle daję bardzo radę :)

Kępiński rynek © kRs123

Fontanna na rynku w Kępnie © kRs123

Hercules przy fontannie. © kRs123

Zablokowali S8 na kilkanaście minut, przejechało około 12 ciężarówek z takim ładunkiem. © kRs123

Są i długie czasy... © kRs123

Do wtajemniczonych: kto mi powie, jak robić zdjęcia dobrej jakości w ciemnym otoczeniu ? Ktoś mi wytłumaczy działanie ISO ? Tak, wiem, wujek google jest od wszystkiego :) Ale niech obeznani odpowiedzą.
Kategoria 3) 50-75 km

kaeres123
| 00:15 czwartek, 7 czerwca 2012 | linkuj Ale ciężko by mi było jeździć ze statywem :)
Martinez
| 22:07 sobota, 2 czerwca 2012 | linkuj Zdjęcia dobrej jakości przy słabym świetle ... statyw, jasny obiektyw i względnie długi czas naświetlania, przy obiektach statycznych ... z poruszającymi się, nie wiem bo to nie moja dziedzina ... Pozdrawiam.
grigor86
| 16:26 sobota, 2 czerwca 2012 | linkuj wiatraki wieźli - pape też to uchwycił.
maratonka
| 22:46 piątek, 1 czerwca 2012 | linkuj No. To przecie właśnie to napisałam :P
kaeres123
| 22:40 piątek, 1 czerwca 2012 | linkuj ISO to czułość matrycy na światło, czy coś takiego :)

Znalazłem coś takiego: "ISO to najprościej mówiąc czułość elementu zapisującego obraz. Czyli jak masz jasno, to dajesz najmniejsze ISO (zwane również asa). W Twoim przypadku będzie to 80. Jeśli warunki nie są za dobre, a nie chcesz używać lampy i mieć coś na
zdjęciu oprócz czarnej klatki, to dajesz większe ISO (np. 800). Pamiętać należy
jednak, że im większe ISO, tym większe zaszumienie zdjęcia, a co za tym idzie
gorsza jest jego jakość. Zatem jeśli warunki na to pozwalają, używaj niższych
ISO, a dopiero jeśli na niższych ISO nie możesz uzyskać ostrego zdjęcia i robi
się poruszone ze względu na potrzebny długi czas naświetlania, to żeby było coś
widać, to dajesz większe ISO."
maratonka
| 22:31 piątek, 1 czerwca 2012 | linkuj Z tego co się orientuję (a orientuję mało) ISO znacznie pogarsza jakość obrazu, osobiście mam ISO mam ustawione na najniższych wartościach.

I zdjęcia jak robię wieczorem to maksymalnie stabilizuję dłoń trzymająca aparat, bo najmniejsze drgnięcie powoduje pogorszenie ostrości zdjęcia.

To takie moje przemyślenia i wnioski z dotychczasowych doświadczeń :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kjakw