avatar Ten blog rowerowy prowadzi Krystian z miasteczka Syców. Mam przejechane 20326.64 kilometrów w tym 1506.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.27 km/h i nie mam czym się chwalić :)

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl
Pogoda Syców
© mojapogoda.com

Wykres roczny blog rowerowy kaeres123.bikestats.pl
Image and video hosting by TinyPic
Podjazdy:200 m

Do strefy kibica do Wrocławia

Sobota, 16 czerwca 2012 · dodano: 18.06.2012 | Komentarze 5

Czas było w końcu zrobić zakupy na wyprawę :) Reszta to już w internecie !

Dojechałem do Międzyborza do Tomka, jednak ten już dojechał do Kraszowa, dalej pojechaliśmy razem.

Dzisiaj czekała mnie jazda z Ufem. © kRs123

Wstąpiliśmy jeszcze do Ostrowiny, lecz tam "niebezpiecznie" przebywać :D © kRs123

Tomek w Ostrowinie, pasuje tam :) © kRs123

Za Oleśnicą odbiliśmy na S8, gdzie był luz, tylko sporo Pepiczków, do których śpiewałem "POLSKA, POLSKA" :D Odpowiadali po swojemu :)

Przy drodze chabry i maki :) © kRs123

Następnie na Zakrzowie we Wrocławiu wstąpiliśmy do Bierdonki na małe zakupy, potem zostało nam niewiele czasu, więc pocisnęliśmy szybko do Sport-Profitu, gdzie Pan Piotrek już wykombinował dla nas trochę energii :D Zostaliśmy przyodziani w sporą ilość batonów i proszków. Do tego kilka innych drobnych rzeczy dostało się w gratisy, poza tym straciliśmy tam prawie 700 zł, trochę tego, trochę tamtego. Przecież to już czas na takie zakupy.

Rower złapał gumę pod sklepem, pewnie od słońca :) © kRs123

Dotarłem w końcu do rynku. © kRs123

Tam kręcą się śmigłowce. © kRs123

Było kilka wejść, w tym otwarta jedna bramka = PORAŻKA ! © kRs123

Ludzie się cisnęli jak bydło, śmierdzieli potem i piwem :D © kRs123

Przegraliśmy jednak z Czechami, no cóż... "Kibice" pościągali flagi zewsząd.

kaeres123
| 08:20 wtorek, 19 czerwca 2012 | linkuj No cóż, żałuj :D Nie przymierzysz spodenek z Feltem :) Twój rowerek szczęśliwy nie będzie :D
grigor86
| 22:14 poniedziałek, 18 czerwca 2012 | linkuj Aha i takie z pasem startowym? To ja podziękuję :-S
kaeres123
| 09:16 poniedziałek, 18 czerwca 2012 | linkuj @Marc - poprawione, masz rację :)

@grigor86 - Jakbyś chciał takie same, to mogę Ci załatwić, jednak już nieco przetarte :)
grigor86
| 08:55 poniedziałek, 18 czerwca 2012 | linkuj Najbardziej jednak do gustu przypadły mi spodenki Ufa!
Marc
| 08:16 poniedziałek, 18 czerwca 2012 | linkuj Raczej do strefy, a nie na. Chyba, że byłeś gdzieś powyżej ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nogei