avatar Ten blog rowerowy prowadzi Krystian z miasteczka Syców. Mam przejechane 20326.64 kilometrów w tym 1506.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.27 km/h i nie mam czym się chwalić :)

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl
Pogoda Syców
© mojapogoda.com

Wykres roczny blog rowerowy kaeres123.bikestats.pl
Image and video hosting by TinyPic
Podjazdy:100 m

Wrocław - nauka jazdy !

Poniedziałek, 24 września 2012 · dodano: 24.09.2012 | Komentarze 5

Poniedziałek, tego dnia zaczynam naukę na prawo jazdy. Niestety nie wyrobiłem się tydzień temu w poniedziałek i promocja, która trwała pewnie z rok, akurat teraz została zniesiona, tak więc zamiast 999 zł, zapłacę 1099, mam nadzieję, że dogadam się jakoś z szefem, ale szczerze już w to wątpię. Do innej szkoły już nie szedłem, bo za bardzo czasu nie miałem. Tak więc szybko na Wrocław, jeszcze szybciej po mieście :) Teoria przez 2 tygodnie, codziennie od 17.

kaeres123
| 22:50 środa, 26 września 2012 | linkuj VSV83 - Herculesem dojeżdżam do szkoły :) Herculesem będę dojeżdżał jeszcze wszędzie tam gdzie się da, nie planuję zakupu własnego samochodu, a z samochodu rodziców będę korzystał bardzo sporadycznie, WOLĘ ROWER ! Kasa też będzie szła w większości na niego :)

WrocNam - póki co masz 2 tygodnie luzu :) Dlatego chwilowo nie wyjadę na miasto, jeśli później terminy się znajdą to oczywiście ostrzegę wszystkich BStatoowiczów, w szczególności Ciebie :)

tajemniczyjogurt - ostatnio słyszałem w radiu, że nie ma jeszcze przydzielonej firmy, a raczej nikt się jeszcze nie zgłosił podjęcia próby stworzenia programu dla kursantów, na których zdawałoby się egzamin wewnętrzny.

grigor86 - dzięki wielkie :)
tajemniczyjogurt
| 18:16 wtorek, 25 września 2012 | linkuj Obyś zdążył przed zmianą przepisów :)
VSV83
| 03:34 wtorek, 25 września 2012 | linkuj Byle po "tym wszystkim" Hercules nie poszedł w "odstawkę"!!!
Powodzonka !
WrocNam
| 03:22 wtorek, 25 września 2012 | linkuj Napisz, kiedy uważać na ulicach ;-)
Powodzenia!
grigor86
| 21:58 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj Prawko - ważna rzecz.....Powodzenia men

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa patrz