avatar Ten blog rowerowy prowadzi Krystian z miasteczka Syców. Mam przejechane 20326.64 kilometrów w tym 1506.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.27 km/h i nie mam czym się chwalić :)

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl
Pogoda Syców
© mojapogoda.com

Wykres roczny blog rowerowy kaeres123.bikestats.pl
Image and video hosting by TinyPic
Podjazdy:300 m

Jako obstawa "Selekcjonerki".

Niedziela, 5 maja 2013 · dodano: 07.05.2013 | Komentarze 7

Niedziela, wstałem rano, dojazd do Mikstatu na godzinę 10. Szło mi jakoś ciężko, mimo że dzień wcześniej rower umyłem dosyć porządnie. Chyba nie mam formy, wszak wystarczy spojrzeć, jak mało kilometrów zrobiłem, w poprzednim sezonie tyle kilometrów miałem w jednym miesiącu. Dojechałem, pogadałem, pomogłem na czas wyścigu w obstawie, obstawiłem z Panem Włodkiem skrzyżowanie obok kościoła w Kotłowie, a po całej trasie jeździł samochodem P. Zbigniew K. Więcej może nie piszę, teraz kilka zdjęć.

"Sik-stop" w wykonaniu Krisa © kRs123

W drodze na Międzybórz z Kobylej Góry © kRs123

Tutaj też pozalewało © kRs123

Metr wody na łące :) © kRs123

Ciekawostka: 4 maja ta droga, z której robiłem zdjęcia była metr pod wodą :) Także udało mi się i się z nią nie spotkałem, a w sumie szkoda, ciekawe zdjęcia bym zrobił. Kawałek dalej, gdzie jest tama, dzisiaj była lekko "wnerwiona", a dzień wcześniej była masakrycznie "zła".

Komin ceglarni w Hałdrychowicach © kRs123

A to już w środku © kRs123

Dalej nie wchodziłem. Wrócę tam z kimś :P © kRs123

Kilogram gliny w butach, ale wrażenia dość ciekawe :) © kRs123

Poza tym, pogoda w miarę dopisała, po drodze komunie, dużo dziewczyn oraz o dziwo wiele tych, które szeroko się do mnie uśmiechają :) Pewnie dlatego, że miałem lanserskie oksy, a twarzy niewiele było widać :P

Trasa, Syców - Ostrzeszów - Mikstat - Grabów n. Prosną - Ostrzeszów - Kobyla Góra - Międzybórz - Syców.

BARTEK501
| 18:49 wtorek, 14 maja 2013 | linkuj tribana sobie kup ;p
kaeres123
| 20:45 środa, 8 maja 2013 | linkuj Ja mam smaka na szosę od dawna, jednak nie mam tyle kasy :) Jeśli zdjęcia się podobają, to dziękować.
Roadrunner1984
| 16:47 środa, 8 maja 2013 | linkuj Zdjęcia cudne soczyste :D:D:D, komin tez mi się podoba , nie mówiąc o szosówach , smaka mi narobiłeś hehe.
kaeres123
| 15:36 środa, 8 maja 2013 | linkuj Przemko widział kiedy Ci to zdjęcie robiłem :) Krycha wszystko wyhaczy :P
Cegielnia też mnie przeraża, dlatego wrócę tam z jakąś partnerką rowerową, bo sam się dalej niż próg nie zapuszczę. I tak, też mi się ta mordka podoba, szkoda tylko że miałem małpkę Canona zamiast Fuji, lepsza jakość by była.

@Bartek501 - whirpoolowe pralki to nie mój wymysł, ten Pan z dołu lubi tak mówić :) Ale fakt jest taki, że jak włączą wirowanie to jest po sprawie :P
BARTEK501
| 21:00 wtorek, 7 maja 2013 | linkuj whirpolowe pralki, dobre ;)
kris91
| 20:37 wtorek, 7 maja 2013 | linkuj A no i odbicie mordki w pucharze - zajebiste :D
| 20:36 wtorek, 7 maja 2013 | linkuj Kiedyś Ty mi pstryknął tą pierwszą fotkę :o ;x Zły człowieku Ty! :D

Ta cegielnia przypomniała mi widok....baraków w Auschwitz...masakra! Też bym się bał tam sam iść ;p

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rajas