avatar Ten blog rowerowy prowadzi Krystian z miasteczka Syców. Mam przejechane 20326.64 kilometrów w tym 1506.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.27 km/h i nie mam czym się chwalić :)

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl
Pogoda Syców
© mojapogoda.com

Wykres roczny blog rowerowy kaeres123.bikestats.pl
Image and video hosting by TinyPic
Podjazdy: 10 m

Tenisy i te sprawy :)

Piątek, 31 maja 2013 · dodano: 31.05.2013 | Komentarze 6

Także ten ! Ogarniam teraz temat tenisa i będę drugim JJ, ale sycowskich i okolicznych kortów :) Więc ogólnie zagrałem 2 razy w ciągu ostatnich kilku dni w tenisa, a 3 raz w życiu :) Mimo, że mam starą amelinową rakietę, to bardzo szybko się podobno uczę, sam jestem zdziwiony, jak serwy z całej siły wchodzą w to miejsce, w które zamierzam :) Czas teraz sobie usprawnić nieco sprzęt i częściej trenować, bo fajnie się można zmęczyć.

A co z rowerem ? Nie chce mi się samemu jeździć, nie mam jakoś motywacji do kręcenia, bo każdy zakątek w okolicy już znam, a by jechać gdzieś dalej to też nie mam czasu, bo pracuję do 17-18. Więc średnio widzę ten sezon, całe wakacje przesiedzę w pracy, to może uda mi się zrobić jakiś kilkudniowy trip podczas urlopu, choć z tym też pewnie będzie ciężko. Może jak znajdę kogoś do kręcenia (w co wątpię), to będę dojeżdżał na korty rowerem :P
Kategoria 1) 0-25 km, samotnie

kaeres123
| 06:34 poniedziałek, 3 czerwca 2013 | linkuj Sam Magdzie wypominałeś swego czasu, że nick "maratonka" wymaga od niej więcej :)
mors
| 22:21 niedziela, 2 czerwca 2013 | linkuj "Ty sobie teraz pracujesz na swój nick, dlatego musisz jeździć" - dobre, choć nieprawdziwe -ONA miała wypracowaną "markę" już w pierwszych dniach bytności na BS. ;)
kaeres123
| 21:49 niedziela, 2 czerwca 2013 | linkuj Przeminąć raczej nie przeminęła, po prostu wszystkie okoliczne trasy mi się już przejeździły, a na dalsze nie mam czasu. Dzisiaj z kolei jechałem z kolegą i jechało się fajnie, po prostu samemu już mi się nie chce zrywać po pracy i jeździć po nocach :P Ty sobie teraz pracujesz na swój nick, dlatego musisz jeździć :D
maratonka
| 21:30 niedziela, 2 czerwca 2013 | linkuj Hmmm problem w tym, że teraz to ja jestem non stop wyciągana, nie mam czasu nawet pomyśleć i o braku chęci na rower :) Robisz to co Cię w życiu uszczęśliwia, może "era rowera" przeminęła?
kaeres123
| 10:09 niedziela, 2 czerwca 2013 | linkuj Musisz Magda mnie częściej na rower wyciągać, to może aż w tak dużym stopniu ta miłość nie wygaśnie. Sam nie wiem co się ze mną dzieje :( Jak już jestem na rowerze to jest zajebiście, ale ciężko mi się na niego wyjść (mówię tu o tym bardziej PRO rowerze).
maratonka
| 23:09 sobota, 1 czerwca 2013 | linkuj Uuuu, miłość do roweru wygasa.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa adlsz