avatar Ten blog rowerowy prowadzi Krystian z miasteczka Syców. Mam przejechane 20326.64 kilometrów w tym 1506.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.27 km/h i nie mam czym się chwalić :)

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl
Pogoda Syców
© mojapogoda.com

Wykres roczny blog rowerowy kaeres123.bikestats.pl
Image and video hosting by TinyPic

Trochę mono i ujadaczy !

Czwartek, 6 czerwca 2013 · dodano: 06.06.2013 | Komentarze 2

Ulicą Polną, prawie do końca Sycowa, bo wkur**ały mnie szczekające psy. Jeden za drugiego, większej nagonki jeszcze nie widziałem, a one pewnie pierwszy raz w życiu widziały monocyklistę w kapeluszu. Jeden pies wyskoczył na drogę i ujadał na środku, to się zdenerwowałem i zamachnąłem się mono w jego kierunku, mono wyleciało i wylądowało obok niego, czyli MONO umie też latać, przeleciało z 5 metrów, na szczęście żadnych oznak złego lądowania :)

Dzisiaj ogólna nauka, kółka wokół bloku, skręcania, ganianie się z kotem po podwórku.
Kategoria MONO, samotnie

kaeres123
| 13:16 piątek, 7 czerwca 2013 | linkuj Dziwne te psy, z reguły jeżdżę około godziny 21-22, to jak się wszystkie odezwą to hałas na pół miasta, chętnie bym te wredne kundle pogłaskał wiatrówką :P
mors
| 22:38 czwartek, 6 czerwca 2013 | linkuj Moje wiejskie psy już się przyzwyczaiły, ale sporo im to zajęło.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obser