avatar Ten blog rowerowy prowadzi Krystian z miasteczka Syców. Mam przejechane 20326.64 kilometrów w tym 1506.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.27 km/h i nie mam czym się chwalić :)

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl
Pogoda Syców
© mojapogoda.com

Wykres roczny blog rowerowy kaeres123.bikestats.pl
Image and video hosting by TinyPic
Podjazdy:200 m

Wypadkowy powrót z Wrocławia

Środa, 10 lipca 2013 · dodano: 14.07.2013 | Komentarze 5

W poniedziałek dojechałem do pracy, gdzie zostawiłem rower i wróciłem następnie samochodem do domu :) We wtorek przyjechałem z Sycowa samochodem, po pracy wsiadłem na rower i pognałem do mieszkania we Wrocławiu, po pracy kolejna próba zakupów, lecz nic nie kupiłem, bo zdecydowałem się zrobić zakupy na ynternecie :)

Ale przychodzi środa, wczesnym rankiem wstaję i gnam na Kiełczów rowerem, do zrobienia jakieś 13-14 km. Jadę sobie przez Kromera w kierunku CH Korona, a tam wyjeżdża mi na ścieżkę rowerową jakiś szczyl w srebrnym audi a4 (rocznik 98-00) o numerach DWR 16449. Nie patrzy ani w lewo, ani w prawo. Ja z prędkością stricte rowerową uderzam go w bok... Na szczęście nic się nie stało, ja cały, rower tylko z małą ósemką. To po krótkiej rozmowie go puściłem, bo spieszyłem się do pracy. Nie miałem ochoty na policję i inne takie, ale mogłem się chociaż z kolesiem dogadać, to by sypnął jedną lub dwiema dniówkami :) Ewidentna jego wina, było nawet kilku świadków. Mam nadzieję, że ma wgniecenie na masce.

Następnie z pracy wróciłem już do Sycowa, lecz nie prostą drogą, a małym kółeczkiem, przez Bierutów.

Wioskami wracam do domu © kRs123

Na rowerze tez umiem jeździć © kRs123

Szukam i nie wiem co to za ptak © kRs123

mors
| 22:07 sobota, 20 lipca 2013 | linkuj 95% jeździ na mono po sk8parkach i innej infrastrukturze, prawie nikt nie jeździ z samochodami po drogach i ulicach.
kaeres123
| 20:26 poniedziałek, 15 lipca 2013 | linkuj Dla każdego inna, dla mnie w mieście (tam się fajnie jeździ) 30-35, to z taką go uderzyłem.

A też nie przesadzaj, że byłeś pierwszym wypadkowym mono :P Na jednym kole jeżdżą już od dawna, to pewnie też się jakiś zgon znajdzie :D
mors
| 22:04 niedziela, 14 lipca 2013 | linkuj No to jesteś teraz męczennikiem za sprawę. ;)
A ja miałem wypadek samochodowo-monocyklowy :))) kto wie, czy nie pierwszy w PL, jak nie lepiej. :)

PS. co to jest prędkość "stricte rowerowa"?
kaeres123
| 20:06 niedziela, 14 lipca 2013 | linkuj Nie :) Ładnie się zachowywał i starał się nie śmierdzieć :P
grigor86
| 19:54 niedziela, 14 lipca 2013 | linkuj To jest cap! Nie jebało od niego?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rajas